Reklama 2014-08-29
0

Travel Channel przechodzi z Atmediów do Polsat Media

Od początku września biuro reklamy Polsat Media przejmuje sprzedaż czasu reklamowego w kanale Travel Channel (należącym do Scripps Networks International). Poprzednio zajmowały się tym Atmedia.

- Po fantastycznych wynikach, które Polsat Media dostarczył Food Network, jest nam niezmiernie miło dodać Travel Channel do ich portfolio kanałów tematycznych - uzasadnia Andrew Grieve, wiceprezydent ds. sprzedaży w Scripps Networks UK & EMEA. - Travel Channel notuje w Polsce coraz lepsze wyniki oglądalności, a współpraca z Grupą Polsat to idealna możliwość zwiększenia popularności kanału oraz jego wyjątkowej i skierowanej do określonego odbiorcy oferty programowej - przekonuje.

Travel Channel będzie 43 kanałem telewizyjnym w portfolio Polsat Media. Firma jest też brokerem reklamowym telewizji internetowej Ipla oraz sieci ekranów digital signage PRN Polska.

Autor: tw

Więcej informacji: Travel Channel, Polsat Media

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas