Telewizja2013-03-22

„Top model” liderem rynku, a widownia rośnie

Trzecia edycja „Top model” ma o 400 tys. widzów mniej niż nadawana jesienią 2011 roku druga seria. Widownia formatu rośnie jednak z odcinka na odcinek, a produkcja zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym.

Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków „Top model. Zostań modelką 3” wyniosła 2,28 mln widzów. Przełożyło się to na 16,84 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 20,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl. Program na antenie TVN oglądać można w środy o godz. 21.30, począwszy od 6 marca br.

Widownia reality-show rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy oglądało 1,91 mln widzów, a trzeci zgromadził już 2,75 mln oglądających.

Dla porównania, pokazywaną jesienią 2011 roku temu drugą odsłonę formatu oglądało o 420 tys. widzów więcej. Każdy odcinek programu śledziło wówczas 2,70 mln osób, a jego udział wynosił odpowiednio 21,50 proc. i 25,04 proc. (więcej na ten temat). Z kolei TVN rok temu w środowym paśmie o 21.30 oglądało 2,62 mln widzów przy udziale na poziomie 20,39 proc. i 22,18 proc. Nadawano wówczas w nim „You Can Dance”.

W paśmie nadawania „Top model 3” TVN jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVP2, nadająca wówczas gł. filmy fabularne z cyklu „Kino relaks”, co przekłada się na 15,61 proc. udziału. Na trzecim miejscu plasuje się Polsat (również pasmo filmowe; 12,20 proc.), a na czwartym - TVP1 (mecze piłki nożnej oraz filmy fabularne; 10,66 proc.). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN też jest liderem, ale drugie miejsce zajmuje tutaj Polsat przed TVP2.


Widownia „Top model 3” odcinek po odcinku

Zobacz tabelę


 Oglądalność reality-show na tle konkurencji

Zobacz tabelę


 

Autor:mk

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(8)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter