Reklama 2018-06-05
3

Tomasz Zimoch i kibice w mundialowej reklamie Biedronki (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa sklepów Biedronka (należących do Jeronimo Martins Polska) związana z piłkarskimi mistrzostwami świata. W akcji występują kibice naszej reprezentacji, a jako komentator - Tomasz Zimoch.

Spot z kampanii pokazuje, jak Polacy z różnych grup społecznych, zawodowych i wiekowych oglądają i słuchają transmisji z meczu naszej reprezentacji piłkarskiej oraz cieszą się ze strzelonego gola. Komentatorem jest Tomasz Zimoch.

Reklama zachęca odbiorców do wspólnego kibicowania i dumy z gry naszych zawodników. Informuje również, że Biedronka jest sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski. Sieć sklepów ma taki status od ośmiu lat, a niedawno umowę przedłużono do końca 2022 roku.

Miesiąc temu w Biedronce zaczęła się promocja „Dumni z naszych”, w ramach której za zakupy w sklepach tej sieci przyznawane są naklejki ze zdjęciami piłkarzy z naszej reprezentacji i karty kolekcjonerskie.

 

Działania reklamujące Biedronkę obejmują m.in. telewizję, radio, internet oraz outdoor.

Obsługą komunikacji marketingowej Biedronki zajmują się agencja Duda Polska (kreacja reklam) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).

Autor: tw

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas