Firma marketingu internetowego adrino powołała na szefa działu performance Tomasza Wojciechowskiego. Do działu Design Studio, do którego jako graphic designer dołączył Michał Wróblewski.
Tomasz Wojciechowski do adrino dołączył w sierpniu 2020 roku. Jako szef działu będzie odpowiadał m.in., za koordynację kampanii performance dla klientów adrino, rozwijanie produktów agencji w odpowiedzi na aktualne trendy oraz potrzeby rynku digital, doradztwo w zakresie doboru optymalnych kanałów i powierzchni reklamowych oraz współpracę z działem handlowym.
Adrino stale rozwija również dział Design Studio, odpowiadający za działania graficzno-developerskie, na którego czele stoi Mariusz Stelągowski. Do jego zespołu, jako graphic designer, dołączył Michał Wróblewski, związany wcześniej z LeadR.
Design Studio zrealizowało ostatnio kampanie rich mediowe dla firm z branży nowych technologii, medycznej, a także dla jednej z zagranicznych ambasad w Polsce, zarówno na urządzenia mobilne, jak i desktop.