Biathlonista Tomasz Sikora będzie promował Agencję Mr Target zajmującą się internetowym marketingiem efektywnościowym. Współpracę zaplanowano na rok.
Przedstawiciele Mr Target przekonują, że Tomasz Sikora uosabia cechy, z którymi chce być kojarzona firma: nadludzką celność i skuteczność, nastawienie na efekt oraz wiedzę i doświadczenie. - Szukaliśmy właśnie kogoś takiego, kto po pierwsze będzie wpisywał się w naszą komunikację i sposób pozycjonowania się na rynku, a z drugiej strony będzie osobą o ogromnej pozytywnej energii, jednocześnie reprezentująca sport, który wymaga inteligencji i siły woli - komentuje Jarosław Nowak, dyrektor zarządzający Mr Target.
W ramach współpracy agencja będzie wykorzystywać wizerunek Sikory w swoim serwisie internetowym, na portalach społecznościowych, w kampaniach reklamowych oraz prezentacjach i innych materiałach firmowych. Biathlonista weźmie też udział w organizowanych przez nią eventach. Umowa została podpisana na rok.
Skąd pomysł, żeby do komunikacji agencji marketingu internetowego, działającej w sektorze business-to-business, zaangażować sportowca? - Naszym klientom świadczymy usługi niestandardowe i podobne podejście chcieliśmy wprowadzić wobec własnego wizerunku - tłumaczy Jarosław Nowak.
Mr Target należy do Grupy Sare, a w listopadzie ub.r. jedną trzecią udziałów firmy kupiła OS3 Group (więcej na ten temat).