PR 2013-12-13
4

Tomasz Lis na czele On Board Brand Strategies & Comms

Grupa On Board powołała nowy podmiot - On Board Strategies & Comms, który będzie specjalizował się w badaniach, analizie i tworzeniu strategii dla marek.

Pracami nowej komórki spółki pokieruje Tomasz Lis, zaś liderkami dwóch zespołów projektowych zostały Anna Dostatnia i Aleksandra Lau. Lis pracuje w Grupie On Board od 2,5 roku, poprzednio pełniąc funkcję dyrektora praktyki komunikacji konsumenckiej w agencji On Board PR. Wcześniej pracował m.in. w Ogilvy PR, Perspektywa Studio Architektury Marki, Euro RSCG Sensors i Business Communications Associates.

- Jeśli chcemy, aby kampania PR miała na celu poinformowanie o nowym opakowaniu produktu to musimy zadać sobie pytanie, jakie wartości marki komunikuje nowe opakowanie, i tak zaprojektować kampanię, żeby wspierała ona te właśnie wartości i bazowała na trendach, które zapewnią jej nośność. Tradycyjnie rola PR sprowadza się niestety do poinformowania o fakcie, że oto jest nowe opakowanie - opisuje Tomasz Lis. - Tymczasem, aby poinformować o nowym opakowaniu, można przecież umieścić „ogłoszenie” w prasie branżowej. Budowanie świadomości marki wśród konsumentów wiąże się natomiast z zainwestowaniem w działania PR, które będą budować brand equity w oparciu o wybrane wartości - przekonuje.

 

Autor: jj

Więcej informacji: Grupa On Board, On Board PR, Tomasz Lis

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (4) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter