Reklama 2009-07-02
0

Tomasz Kot będzie dalej reklamował Netię

Tomasz Kot okazał się najpopularniejszą twarzą wyborczej kampanii reklamowej Netii. Pokonał Magdalenę Różczkę i Piotra Adamczyka, dzięki czemu będzie promował firmę w kolejnych akcjach.

Tomasz Kot był jedną z trzech twarzy wyborczej kampanii reklamowej Netii, w której obok Magdaleny Różczki i Piotra Adamczyka przedstawiał swój program rozwoju internetu w Polsce. Aktor w manierze Waldemara Pawlaka przekonywał, jak łatwo można zmienić innego operatora na Netię.

W towarzyszącym kampanii medialnej głosowaniu internauci decydowali, która z kandydujących osób będzie dalej promować Netię. Kot otrzymał 40 proc. poparcia, wyprzedzając Różczkę (45 proc.) i Adamczyka (25 proc.). Dzięki temu będzie występował w kolejnej kampanii reklamowej operatora, która rozpocznie się już w lipcu.

Kreacją kampanii odpowiadały agencje Brasie, 180 heartbeats (internet) i Change Connections (BTL), natomiast media zaplanował dom mediowy Zenith Optimedia Group (w internecie - Zed Digital).

Autor: tw

Więcej informacji: Netia, Tomasz Kot

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas