Reklama2017-04-20

Tomasz Choroszewski: z Telewizji Polskiej do Codemedia

Tomasz ChoroszewskiTomasz Choroszewski

Tomasz Choroszewski dołączył do zespołu badawczo-analitycznego code.insights w domu mediowym Codemedia. Wcześniej pracował w Telewizji Polskiej i o2.pl.

W Codemedia Tomasz Choroszewski objął funkcję deputy customer & data intelligence directora. Ma wzmocnić kompetencje code.insights w zakresie analityki digitalowej.

- Widzimy, że założenie code.insights było dobrym posunięciem biznesowym. Rozwój naszych usług z zakresu data intelligence wpłynął na jeszcze lepszą jakość zarówno przygotowywanych ofert, jak i codziennej pracy dla klientów. Chcemy nadal rozwijać ten obszar naszej działalności, dlatego poszerzamy zespół ekspertów - podkreśla Piotr Bieńko, prezes domu mediowego Codemedia.

Poprzednio Choroszewski pracował w Telewizji Polskiej, gdzie odpowiadał m.in. za wdrożenie i komercjalizację telewizji hybrydowej oraz rozwój oferty wideo w internecie. Wcześniej przez ponad siedem lat był związany z biurem reklamy portalu o2.pl.

Jest absolwentem psychologii społecznej na Uniwersytecie SWPS w Warszawie.

Autor:tw

Więcej informacji:Tomasz Choroszewski, Codemedia

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(1)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter