Reklama 2014-02-04
2

„To nie zwykły makaron” w reklamie Lubelli (wideo)

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa makaronu Lubella (Grupa Maspex Wadowice). Akcję, przebiegającą pod hasłem „To nie zwykły makaron. To Lubella”, przygotowały firmy Havas Worldwide Warsaw i Mindshare Polska.

Nowa reklama Lubelli jest utrzymana w familijnej konwencji. Bohaterami jest rodzina, w której tacie nie udało się przyrządzić dobrego dania, ponieważ użył innego makaronu.

W spocie podkreślane są walory Lubelli takie jak dopracowane kształty, sprężystość i złocisty kolor, które mają gwarantować sukces kulinarny.

Spot trafia do emisji zarówno w największych kanałach (m.in. TVP1, TVP2 i TVN), jak też stacjach tematycznych. Jego kreacją zajęła się agencja Havas Worldwide Warsaw, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Autor: tw

Więcej informacji: Lubella, Maspex Wadowice

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas