Prasa 2007-12-21
0

"Tina" liderem, konkurencja ostro w dół

Październik 2007: Olbrzymie spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet.

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w październiku 2007 sprzedaż ogółem w wysokości 370 400 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to 13-to procentowy wzrost w porównaniu do analogicznego okresu w 2006 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) - 311 688 egz., na trzecim "Pani Domu" (Axel Springer Polska) - 244 261 egz. a na czwartym miejscu "Naj" (G+J Polska) - 206 323 egz.

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

Autor: masz

Więcej informacji: naj, pani domu, przyjaciółka, tina, zkdp

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas