Reklama 2010-07-09
1

Tikkurila Pure White w opakowaniach od SaltPepper Brand Design

Farby Pure White marki Tikkurila są dostępne w odświeżonych opakowaniach. Rebrandingiem zajęła się agencja SaltPepper Brand Design.

W zmodyfikowanych opakowaniach farb Tikkurila Pure White przeważa biała kolorystyka przechodząca w motyw czerwonego atłasu. W odświeżonym logotypie marki białą barwę zastąpiono czerwoną oraz dodano oryginalną typografię, która ma odzwierciedlać takie wartości jak delikatność, lekkość i subtelność. Głównym elementem opakowań pozostały pnące się ku górze orchidee, symbolizujące czystość i elegancję.

Odświeżone opakowania farb Tikkurila Pure White przygotowała agencja SaltPepper Brand Design.

Autor: tw

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas