Reklama 2008-09-08
0

Telewizja najskuteczniejszym medium reklamowym

Telewizja pozostaje najskuteczniejszym medium reklamowym. Tak przynajmniej wynika z nominacji do nagród IPA Effectiveness Awards, gdzie tradycyjne reklamy telewizyjne znalazły się w 22 z 23 finałowych kampanii.

IPA Effectiveness Awards są promowane jako najbardziej rygorystyczne nagrody dotyczące skuteczności mediów na świecie. Ich celem jest wyróżnienie kampanii, które okazały się być największym sukcesem komercyjnym.

Wspomnianych 23 finałowych kampanii zostało wyłonionych z listy początkowych 50. Ostateczni zwycięzcy będą oceniani 3 listopada, kiedy przyznane zostaną również nagrody.

Po telewizji, drugą najczęściej wykorzystywaną formą komunikacji na liście jest reklama w prasie (w 19 kampaniach), a następnie reklama zewnętrzna (15).

źródło: Brand Republic

Autor: km

Więcej informacji: reklama telewizyjna, telewizja

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas