Reklama 2011-03-04
1

Telepizza: 2 pizze w cenie 1, w lokalu i w dostawie

W czwartek Telepizza rozpoczęła nową ogólnopolską kampanię promocyjną „2 pizze w cenie 1, w lokalu i w dostawie”.

-  Jest to bardzo mocna oferta, która dotyczy przede wszystkim pizzy dostarczanej na wynos. Jestem pewien, że znajdzie ona uznanie w oczach naszych dotychczasowych gości, jak również pozwoli nam poszerzyć ich grono. Zakładamy, że promocja potrwa 2 miesiące, ale nie wykluczam, że zostanie jeszcze wydłużona - powiedział Dariusz Bąk, dyrektor generalny Telepizzy.

Akcja będzie wspierana działaniami reklamowymi w radio, w internecie, oraz na plakatach i ulotkach.

Planowaniem kampanii w mediach zajmie się dom mediowy Pan Media Western.

Autor: pr

Więcej informacji: Telepizza

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter