'Teleexpress nocą', młodszy brat magazynu z 17.00, daje TVP1 drugą pozycję w rynku telewizyjnym, znacznie gorszą od Polsatu i jedynie trochę lepszą od TVP2 i TVN.
Cztery pierwsze wydania "Teleexpressu nocą" oglądało średnio 1,35 mln widzów - pokazują dane AGB Nielsen Media Research przygotowane na zlecenie Wirtualnemedia.pl. Udziały Jedynki w czasie emisji programu w całej populacji wyniosły 15,4 proc., a w grupie wiekowej 16-49 lat - 11,51 proc.
Najmniej widzów miał pierwszy odcinek magazynu z 2 lipca, który nadano jednak o wyjątkowo późnej porze, bowiem po północy. Dlatego obejrzało go niewiele ponad 500 tys. osób. Kolejne wydania, pokazywane o lepszych porach, miały już znacznie większą widownię.
Zobacz tabelę
Podczas nadawania "Teleexpressu nocą" TVP1 była drugą stacją pod względem oglądalności. Najwięcej widzów przyciągały w tym czasie filmy fabularne oraz program 'Nieustarszeni', emitowane w Polsacie - 2,37 mln osób. Za Jedynką uplasowała się Dwójka (1,21 mln; m.in. "Sport Telegram", "Pogoda", "997", filmy itp. ) i TVN (1,19 mln; "Magda M.", "Dowody zbrodni", magazyn "Firma").
Zobacz tabelę
Młodszy brat "Teleexpressu" oglądany jest najchętniej przez kobiety, osoby powyżej 45. roku życia oraz widzów mieszkających na wsiach i w najmniejszych, a także średnich miastach.
Zobacz tabelę
"Teleexpress nocą" to wieczorny magazyn newsowo-lifestylowy. 12-minutowy program nie tylko podsumowuje najważniejsze wydarzenia społeczno-polityczne dnia, ale koncentruje swoją uwagę także na nocnym życiu Polaków. Gospodarzami "Teleexpressu nocą" są Patrycja Perek, Małgorzata Szczepkowska i Radosław Brzózka. Program emitowany jest w TVP1 od poniedziałku do czwartku po 22.00.