"Tele Tydzień" był w pierwszym kwartale bieżącego roku najpopularniejszym tygodnikiem z programem telewizyjnym, sprzedając regularnie 1,27 mln egzemplarzy. Spory wzrost sprzedaży w porównaniu z początkowymi trzema miesiącami ubiegłego roku zanotowało sporo tytułów z tego segmentu, natomiast czytelników straciły najmniej popularne tv guide'y.
"Tele Tydzień" kupowało w pierwszym kwartale bieżącego roku przeciętnie 1,27 mln osób - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Czasopismo jest zdecydowanym liderem wśród tv guide'ów.
Jednak największy wzrost sprzedaży zanotowało "To & Owo", które od stycznia do marca bieżącego roku kupowało o 44 tys. osób więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Zresztą czytelników zyskało sporo tytułów z segmentu tvguide'ów.
Zobacz tabelę