Liderem średniej sprzedaży ogółem w październiku br. wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma z segmentu yellow. Top 64 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
W październiku 2013 roku średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) wyniosła 886 295 egz. i w porównaniu do października 2012 roku była niższa o 6,86 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasował się najpopularniejszy tygodnik yellow „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), którego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się w skali roku o 1,70 proc. do poziomu 585 653 egz.
Ostatnią pozycję na podium zajął inny telewizyjny magazyn także wydawany przez Bauera - „To & Owo”. W październiku br. średnia sprzedaż ogółem tego pisma pomniejszyła się o 3,72 proc. do poziomu 376 753 egz.
Tuż za podium uplasował się „Tygodnik Angora” (Westa-Druk Mirosław Kuliś), którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 325 653 egz., po spadku o 4,50 proc.
W pierwszej dziesiątce zestawienia największym wzrostem, wynoszącym 1,90 proc., pochwalić się mógł tygodnik „Na Żywo” (Wydawnictwo Bauer). W październiku 2013 roku średnia sprzedaż ogółem tego pisma uplasowała się na poziomie 169 801 egz.
Z kolei najwięcej stracił telewizyjny tygodnik „Kurier TV” (Kurier Polski). Jego średni wynik sprzedażowy z roku na rok zmalał bowiem o 10,03 proc. i wyniósł 157 620 egz.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia aż pięć pozycji zajęły tygodniki z segmentu yellow. Trzy miejsca należały do magazynów telewizyjnych. Ponadto w top 10 znalazł się tygodnik opinii oraz magazyn poradnikowy.
Zobacz tabelę