W październiku ub.r wśród wszystkich dwutygodników na pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem awansował „Tele Świat”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma people oraz poradnikowe. Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2013 roku wyniosła 362 935 egz. i w porównaniu do października 2012 roku była niższa o 1,94 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Pomimo tego udało się temu pismu awansować na pozycję lidera z miejsca czwartego.
Natomiast na drugie miejsce spadł najpopularniejszy magazyn people, czyli „Party” (Edipresse Polska), którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu zmniejszył się o 23,84 proc. do poziomu 319 658 egz.
Z miejsca drugiego na ostatnią pozycję podium spadła poradnikowa „Przyjaciółka” (Edipresse Polska), której średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie spadła o 17,04 proc. do 319 042 egz.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia po trzy pozycje zajęły pisma people oraz poradnikowe. Ponadto w top 10 znalazły się jeszcze: dwa magazyny z programem telewizyjnym, pismo o serialach oraz tytuł z segmentu real life stores.
Zobacz tabelę