W październiku ub.r. pozycja lidera sprzedaży wśród wszystkich dwutygodników należała do „Tele Świata”. Na podium znalazły się jeszcze „Party” i „Przyjaciółka”. Top 26 dwutygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2014 roku wyniosła 325 328 egz. W porównaniu do października 2013 roku była ona niższa o 10,36 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce zajął magazyn people „Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zmniejszył się o 9,53 proc. do poziomu 289 182 egz.
Ostatnia pozycja podium przypadła poradnikowej „Przyjaciółce” (Edipresse Polska), której średnia sprzedaż ogółem zmalała o 13,32 proc. do 276 546 egz.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia po trzy pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym i dwutygodniki poradnikowe. Dwa miejsca przypadły pismom people, a po jedynym - magazynowi o serialach i tytułowi z segmentu real life stores.
Zobacz tabelę
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.