Internet 2013-11-15
0

TechnoAd Network z pakietami Bizz, Kobieta i Facet

W TechnoAd Network, sieci reklamowej obejmującej mobilne serwisy i aplikacje Grupy Interia.pl, wyodrębniono trzy nowe pakiety: Techno Bizz, Techno Kobieta i Techno Facet.

Pakiety Techno Bizz, Techno Kobieta i Techno Facet zapewniają dotarcie do konkretnych grup docelowych: odbiorców biznesowych, kobiet i mężczyzn. - Dzięki poszerzeniu naszej oferty, teraz także marki lifestylowe będą mieć okazję do promocji w serwisach Grupy Interia.pl - przekonuje Radosław Włoda, dyrektor TechnoAd Network.

W sierpniu br. serwisy Grupy Interia.pl zanotowały 76,5 mln krajowych odsłon mobilnych i 3,08 mln krajowych cookies mobilnych (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki).

 

Autor: tw

Więcej informacji: TechnoAd Network, Grupa Interia.pl

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas