Nowe odcinki serialu "Ranczo" ogląda średnio 8,7 mln widzów zapewniając emitującej serial Jedynce zdecydowaną przewagę nad konkurencją. Polsat śledzi w tym paśmie 2,71 mln widzów, zaś TVN - 2,65 mln osób.
Po trzech odcinkach "Ranczo" notuje średnio 47,74 proc. udziału w rynku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. W analogicznym paśmie i okresie przed rokiem Jedynka miała 37,61 proc. udziału w rynku (6,57 mln widzów).
Zobacz tabelęStart dziewiątej edycji "Tańca z gwiazdami" nie wpłynął na oglądalność serialu. W paśmie 20.15 - 21.10 TVN w trzech pierwszych tygodniach marca znacznie ustępował Jedynce. Stacja notowała udział w rynku na poziomie 14,59 proc. (2,65 mln widzów). Podobny udział w rynku uzyskał Polsat (14,94 proc. udziału i 2,71 mln widzów). Daleko w tyle została Dwójka (1,1 mln widzów i 6,38 proc. udziału).
Serial cieszy się dużym zainteresowaniem wśród widzów mieszkających na wsi oraz małych miastach. Chętniej oglądają go także kobiety - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Zobacz tabelę