Reklama 2009-01-15
0

Taneczny spot reklamuje gumę Moam (wideo)

W telewizji, prasie i internecie prowadzona jest kampania reklamowa gumy rozpuszczalnej Moam. Głównym elementem akcji skierowanej do dzieci jest animowany spot, w którym bohater wykonuje taneczne akrobacje.

Rozpoczęta 12 stycznia kampania reklamowa gum rozpuszczalnych Moam firmy Haribo opiera się na 15-sekundowym spocie telewizyjnym. Bohaterem animowanego filmiku utrzymanego w stylistyce graffiti jest chłopiec wykonujący taneczne akrobacje, żeby odzyskać paczkę tych gum zabraną mu przez robota. Obejmująca również prasę i internet kampania pod hasłem "Moam moves you" skierowana jest do dzieci, nawiązując do prowadzonego wśród nich na stronie internetowej tej marki konkursu na filmik z najciekawszym układem tanecznym.




Spot telewizyjny Moam emitowany jest w TVP i Polsacie (pasma przeznaczone dla młodych widzów) i dziecięcych kanałach tematycznych ZigZap, MiniMini, Jetix, Jetix Play i FoxKids, a w sieci akcja obejmuje malingi i działania afiliacyjne.

Polską adaptacją kampanii zaplanowanej na cztery tygodnie zajęło się Studio Altem, wyboru mediów dokonał dom mediowy Media Group, a działania PR towarzyszące akcji prowadzi agencja Effective Public Relations.

Autor: tw

Więcej informacji: Moam

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas