Reklama 2011-04-28
10

T zastąpi Erę już w wakacje?

Kampania komunikująca rebranding sieci Era na T być może rozpocznie się już w czerwcu. Całą akcję przygotowuje PTC wspólnie z firmami G7, Saatchi&Saatchi i Starcom.

O tym, że rebrandingowa kampania Ery ruszy już w czerwcu, poinformował „Dziennik Gazeta Prawna”, powołując się na informacje dotyczące działań domu mediowego Starcom obsługującego Polską Telefonię Cyfrową. Starcom zgłasza bowiem wydawcom prasowym i brokerom outdoorowym zdecydowanie większe zapotrzebowanie na powierzchnie reklamowe dla Ery niż rok temu. Przedstawiciele PTC nie chcą komentować tych doniesień.

Wstępne zmiany są już wprowadzane w aranżacji i wystroju punktów obsługi klientów Ery. Przypomnijmy, że wcześniej rebranding tej sieci na T był zapowiadany na jesień (więcej na ten temat).

‘Zmiana Marki Era na T-mobile uzasadnionym posunięciem’

Cała operacja ma kosztować – w zależności od wybranego wariantu działań – od 60 do 100 mln zł. Za kreację komunikacji reklamowej ATL Ery odpowiadają agencje G7 i Saatchi&Saatchi, które od wielu lat pracują w tym zakresie dla wszystkich marek PTC (więcej o tym).

Autor: tw

Więcej informacji: Era, T-mobile

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (10) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter