PR2017-07-03

Synertime obsługuje Faktor i Where to Wake w internecie

Agencja public relations Synertime rozpoczęła współpracę z hurtownią kwiatów Faktor i internetowym katalogiem Where to Wake. Realizuje dla nich działania w internecie.

Dla internetowej hurtowni sztucznych kwiatów Faktor agencja Synertime poprowadzi działania w Google AdWords i Google Display Network na rynku niemckim. Klient został pozyskany bezpośrednio przez agencję, umowa została zawarta projektowo, na czas trwania kampanii Google AdWords.

W kolei w ramach współpracy z Where To Wake, internetowym katalogiem tzw. wakeparków, Synertime zajmie się prowadzeniem fanpage’a oraz kampaniami Facebook Ads. Klient został pozyskany bezpośrednio przez agencję, umowa została zawarta na rok.

Nadzór nad projektem sprawują prezes agencji Barbara Labudda-Krysztofczyk i szef zespołu digital, Andrzej Salski.

Autor:bg

Więcej informacji:Synertime, Faktor, Where to Wake

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter