Unilever Polska po kilku latach przerwy ponownie wprowadził na polski rynek płyny do płukania ubrań Coccolino. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez AdValue i PHD Media Direction.
Płyny Coccolino dostępne są w największych sieciach handlowych oraz w handlu tradycyjnym. Sprzedawane są w czterech wersjach opakowań - 0,75 l, 1 l, 1,5 l i 2 l.
Produkt jest obecnie reklamowany w telewizji (w wybranych stacjach), a w maju zaplanowano też kampanię outdoorową.
- W marce Coccolino wciąż tkwi ogromny potencjał - wielu naszych konsumentów pamięta ją z młodych lat. Chcemy wykorzystać te wspomnienia ożywiając brand - tłumaczy powody wznowienia komunikacji marki Anna Ferensztajn, junior brand manager w Unilever Polska.
Kampania jest prowadzona pod hasłem „Świeżość, która trwa dwa razy dłużej”. W reklamach występuje pluszowy miś, brand hero Coccolino.
Kampanię przygotowały agencja AdValue i dom mediowy PHD Media Direction.