Reklama2010-07-20

„Świeże doznania” wprowadzają Tic Taca do Empiku

Drażetki Tic Tac zostały wprowadzone do sprzedaży w salonach Empik. Towarzyszy temu kampania reklamowa pod hasłem „Świeże doznania” przygotowana przez agencję Kid&Young.

Drażetki Tic Tac są obecnie dostępne w sieci Empik w całej Polsce. Wprowadzenie ich do sprzedaży w tych sklepach wspiera wizerunkowa kampania reklamowa pod hasłem „Świeże doznania”. Tic Tac jest przedstawiony w tej akcji jako „pełen kultury”, co nawiązuje do sloganu reklamowego Empiku.

Kampania jest prowadzona w salonach Empik, obejmując materiały POS i spot wyświetlany na monitorach digital signage. Akcję – zaplanowaną do 11 sierpnia – przygotowała agencja reklamowa Kid&Young.

Autor:tw

Więcej informacji:Tic Tac, Kid&Young

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(1)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter