Radio2013-12-10

Świąteczne RMF Classic promowane w sieci

Grupa RMF wspiera kampanią reklamową stację RMF Classic, która do świąt gra wyłącznie świąteczna muzykę.

Akcja obejmuje internet - głównie największe portale jak Onet, Wirtualna Polska, o2.pl i Interia.pl. Za kreację oraz za zakup mediów odpowiada Dział Promocji Grupy RMF.

RMF Classic od 6 do 26 grudnia br. nadaje wyłącznie świąteczne utwory. Na antenie emitowany jest również specjalny program z udziałem Michael'a Buble (więcej na ten temat).

Z danych Radio Track wynika, że średni udział RMF Classic w rynku w okresie od sierpnia do października br. wyniósł 1 proc. (dowiedz się więcej).

Autor:pp

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(2)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter