Telewizja 2014-09-24
1

„SuperSTARcie” reklamowane w radiu, internecie i na outdoorze

W poniedziałek 29 września br. ruszy kampania reklamowa nowego show TVP2 „SuperSTARcie”. Akcja obejmie radio, internet oraz środki komunikacji miejskiej.

W kampanii radiowej wykorzystane zostaną stacje RMF FM, Radio ZET oraz Jedynka, zaś w internecie reklamy pojawią się w Onecie i na Wirtualnej Polsce. Reklamy znajdą się też na środkach komunikacji miejskiej w największych miastach Polski. Kampanii zewnętrznej towarzyszą spoty autopromocyjne na antenie TVP2.

Kreację kampanii przygotowało biuro marketingu Telewizji Polskiej. Media zakupiły konsorcjum Equinox Polska i Value Media. Akcja potrwa do 31 października 2014 r.

W programie „SuperSTARcie” 10 gwiazd rywalizować będzie ze sobą wykonując piosenki z różnych gatunków muzycznych. Show poprowadzą Marika i Antoni Królikowski, a emitowany on będzie w piątki o 21.05 począwszy od 3 października br. (więcej na ten temat).

Autor: pp

Więcej informacji: SuperSTARcie, TVP2

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas