Reklama 2007-02-08
0

Styczeń 2007: TVN liderem, spory wzrost TVP

Cartoon Network, tvn24, Zig Zap, Jetix i MTV zanotowały największy wzrost wpływów z reklam. Reklamodawcą numer jeden był Unilever.

Telewizja TVN zwiększyła w styczniu 2007 roku cennikowe wpływy netto z reklam do 120 086 647 zł, czyli o ponad 43 proc. wobec analogicznego okresu 2006. Pozwoliło to stacji kierowanej przez Piotra Waltera utrzymać pierwszą pozycję – wynika z danych firmy TNS OBOP (dane powstałe na podstawie oficjalnych cenników, nie obejmują rabatów, które mogą sięgać nawet 80 proc.). 

Na drugim miejscu znalazła się telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 84 162 694 zł (6,1 proc. więcej niż w styczniu 2006 roku).

TVP 1 miała 78 507 058 zł (wzrost o 27,9 proc.) a czwarta 'Dwójka' – 53 684 178 zł (wzrost o 32,9 proc.) wpływów reklamowych. 
 
Wydatki reklamowe - styczeń 2007 i 2006
                       TOP20 stacji
 

Zobacz tabelęign=center align=middle bgColor=#ffffff SDNUM='1045;0;# ##0" zł"' SDVAL="5536939">5 536 939 zł FERRERO 5 114 541 zł BAYER 4 456 785 zł AGORA S.A. 4 035 232 zł

Autor: masz

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter