Dom mediowy Zenith (Publicis Group) wygrał przetarg na obsługę mediową firmy bukmacherskiej STS.
Zenith zajmuje się obsługą STS na terenie Polski. Odpowiada za strategiczne planowanie i zakup kampanii telewizyjnych bukmachera.
Agencja pozyskała budżet klienta w przetargu, którego szczegółów firmy nie ujawniają. Nie podają też, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
- Zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą, która posiada wieloletnie doświadczenie i bogate portfolio w zakresie obsługi rynkowych liderów. Ofertę zaproponowaną przez Zenith oceniliśmy jako najlepszą zarówno pod względem merytorycznym, jak cenowym - mówi Paweł Sikora, PR manager STS.
We wrześniu ub.r. STS wybrał agencję Form UP do współpracy w zakresie wprowadzenia i wdrożenia systemu monitorowania ROI.
Bukmacher promował się w ub.r. kampanią pod hasłem "Jesteś gotowy. Możesz wygrywać".