Reklama2019-02-21

Stars prowadzi przetarg dla Ubisoftu na zakup mediów w modelu programmatic

Firma doradczo-audytorska Stars prowadzi dla Ubisoftu przetarg na wybór dostawcy usług zarządzania zakupem mediów w modelu programmatic (tzw. trading desk) w oparciu o technologię z jakiej korzysta reklamodawca - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl

Obecnie za zakup mediów w modelu programatycznym Ubisoftu odpowiadają Xaxis (Group M) we współpracy z Mindshare. Obie firmy uczestniczą w postępowaniu, które obecnie jest w końcowej fazie. Przetarg ma zasięg regionalny, obejmuje Europę Centralną i Wschodnią.

Stars wspiera obecnie Volkswagen Group Polska w budowie własnego zespołu specjalistów, którzy zajmą się zakupem kampanii internetowych w modelu programatycznym.

Audytor odpowiada m.in. za wsparcie w procesie zatrudnienia i wyszkolenia członków zespołu oraz wdrożenie operacyjne całego projektu przy użyciu dostępnych narzędzi. Sam nie będzie dokonywać zakupu mediów.

Autor:jd

Więcej informacji:Ubisoft, Stars

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter