Reklama2018-04-15

Starcom wygrał przetarg mediowy Red Bulla w Ameryce Północnej

Firma Red Bull zdecydowała się powierzyć obsługę mediową swojego budżetu w Ameryce Północnej domowi mediowemu Starcom (Publicis Media). Agencja pokonała w nim Mindshare (GroupM) i dotychczas obsługujący marketera Carat (Dentsu Aegis Network).

Starcom USA przejął planowanie i zakup mediów dla marki napojów energetycznych Red Bull od domu mediowego Carat. W przetargu brał też udział Mindshare. Carat obsługiwał mediowo Red Bulla od ośmiu lat. Wcześniej marketer współpracował w tym zakresie z firmą Siltanen & Partners z Los Angeles.

Według Kantar Media, Red Bull wydał na reklamy w USA w ub.r. 30,2 mln dolarów. Z informacji Adweeka wynika, że od 2011 do 2016 roku firma zwiększyła swoje globalne przychody z 5,2 do 7,4 mld dolarów. Marka ma największy udział w rynku energetyków na świecie - w 2016 roku sprzedała 6,06 mld puszek swojego napoju.

Autor:bg

Więcej informacji:Starcom, Red Bull

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter