Reklama 2020-03-13
0

Starcom przejmuje od OMD obsługę marki Lisner

Dom mediowy Starcom należący do Publicis Media odpowiada za planowanie i zakup mediów do kampanii marki Lisner. Wcześniej zajmowała się tym agencja OMD Polska.

Starcom wygrał przetarg na obsługę mediową Lisnera. Nie udało nam się ustalić szczegółów dotyczących tego przetargu ani okresu, na jaki została zawarta umowa pomiędzy klientem a agencją.

Obecne zwycięstwo Starcomu oznacza powrót do przerwie do współpracy z marką Lisner. Agencja jeszcze pod koniec 2017 roku zajmowała się planowaniem i zakupem mediów do kampanii tego brandu

Wcześniej w jej reklamach występował restaurator Michel Moran, który znany jest też z roli jurora w programie „Masterchef” w TVN. W kampanii realizowanej pod koniec ub.r. już go w spotach nie było.

Autor: bg

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas