Telewizja 2007-07-09
0

Stacje informacyjne w górę

Gorące wydarzenia społeczne sprawiły, że stacje informacyjne były w czerwcu chętniej oglądane niż miesiąc czy rok wcześniej. Największy wzrost odnotowała TVN24. Co z TVP3, Superstacją i TV Biznes?

Informacyjny kanał Grupy TVN podniósł w czerwcu br. swoje udziały w rynku w porównaniu z analogicznym miesiącem zeszłego roku o 1,24 p. proc. do 2,95 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Mimo tak dużego wzrostu TVN24 nie udało się zagrozić pozycji TVP3, która również podwyższyła swoje udziały, ale jedynie o 0,09 p. proc. do 4,69 proc. Obie stacje zyskały też widzów w porównaniu do maja br.

Zobacz tabelę

W grupie osób w wieku do 16 do 49 lat, w czerwcu br. w stosunku do czerwca 2006 roku TVN24 zyskała 0,87 p. proc., zaś TVP3 straciła 0,15 proc.

Zobacz tabelę

Z kolei wśród widzów mających dostęp do telewizji kablowej i satelitarnej TVN24 osiągnęła rekordowy wzrost udziałów wynoszący 2,3 p. proc. i dzięki temu zajęła pozycję lidera z udziałami wynoszącymi 5,32 proc. TVP3 zanotowała spadek o 0,19 p. proc. do 3,7 proc.

Zobacz tabelę

Kanały o znacznie mniejszej widowni niż TVP3 czy TVN24, a więc tabloidowa Superstacja i ekonomiczna TV Biznes w czerwcu również zyskały nowych widzów. W zeszłym miesiącu z porównaniu z majem br. udziały Superstacji wzrosły o 0,03 p proc., zaś TV Biznes - o 0,01 p. proc.

Zobacz tabelę

W grupie komercyjnej, zysk Superstacji w stosunku miesięcznym to 0,02 proc., a TV Biznes - 0,01 proc.

Zobacz tabelę

Z kolei w grupie kablowo - satelitarnej, Superstacja powiększyła udziały o 0,05 p. proc,, a TV Biznes podobnie jak w poprzednich grupach o 0,01 proc.

Zobacz tabelę

Autor: pp

Więcej informacji: superstacja, tv biznes, tvn24, tvp3

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter