Sierpień był kolejnym miesiącem, w którym stacje informacyjne zwiększyły swoją popularność. Wśród wszystkich widzów TVP3 nadal wyprzedza TVN24, ale już wśród odbiorców kablowo - satelitarnych niekwestionowanym liderem został kanał informacyjny TVN. A jak przedstawiają się wyniki Superstacji i TV Biznes?
Średnie udziały w rynku TVP3 w sierpniu br. wyniosły 6,77 proc., czyli o 0,62 pkt. proc. więcej niż w analogicznym miesiącu zeszłego roku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
TVP3 nadal wyprzedza TVN24, jednak to ta stacja zanotowała w tym okresie wzrost aż o 1,98 pkt. proc. z 2,2 proc. do 4,18 proc. W porównaniu miesiąc do miesiąc, również oba kanały zyskały.
Zobacz tabelę
W komercyjnej grupie docelowej udziały TVP3 spadły z 4,58 proc. w sierpniu 2006 roku do 4,41 proc. w sierpniu 2007 roku. Odwrotnie było w przypadku TVN24. Udziały tej stacji wzrosły z 1,82 proc. do 3,26 proc.
Zobacz tabelę
Wśród odbiorców telewizji kablowej i satelitarnej udziały TVP3 się nie zmieniły i wyniosły w sierpniu br. 5,24 proc. Duży wzrost udziałów zanotowała natomiast TVN24 - z 3,97 proc. do 7,68, co pozwoliło informacyjnemu kanałowi Grupy TVN przegonić regionalną Trójkę.
Zobacz tabelę
W sierpniu br. w porównaniu z lipcem br. minimalnie wzrosły udziały Superstacji (o 0,01 pkt. proc.) i TV Biznes (o 0,02 pkt. proc.).
Zobacz tabelę
Zobacz tabelę
Zobacz tabelę