Reklama 2014-03-14
0

„Środa to mała sobota” w kampanii soków Tymbark (wideo)

W ramach długofalowej kampanii „Zacznij zdrowo dzień od szklanki soku” reklamującej soki Tymbark (Maspex Wadowice) rusza projekt „Środa to mała sobota” zachęcający do dobrych nawyków śniadaniowych każdego dnia.

Akcja „Środa to mała sobota” wynika z tego, że Polacy tylko w weekendy mają czas, aby zjeść pełnowartościowe śniadanie, a w dalszej części dnia jeszcze cztery porcje owoców i warzyw. Kampania przekonuje, że przygotowanie kompletnego śniadania wcale nie zabiera więcej czasu, dlatego warto je spożywać nie dwa razy w tygodniu, tylko codziennie. Jednocześnie reklamy podkreślają, że szklanka soku Tymbark zawiera jedną z pięciu zalecanych porcji owoców i warzyw.

W ramach kampanii zaplanowano współpracę z najpopularniejszymi blogerami modowo-lifestylowymi, którzy na swoich blogach i profilach social mediowych pokażą pozytywny wpływ soków multiwitaminowych Tymbark na jakość życia.

Ponadto akcja obejmuje product placement w serialach „Prawo Agaty” i „Sama słodycz” w TVN oraz „Przyjaciółki” w Polsacie.

Działania będą prowadzone przez cały okres wiosenny. Obsługą public relations zajmuje się agencja MSL Group.

Autor: tw

Więcej informacji: Tymbark, Maspex Wadowice

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter