Reklama 2010-06-11
0

„Sposób na przerwę” w kampanii Salaterii

W internecie trwa kampania reklamowa sałatek Salateria. W ramach akcji – przygotowanej przez Interactive Solutions i Next – trwa konkurs „Sposób na przerwę”.

Prowadzona obecnie w internecie kampania reklamowa sałatek Salateria ma na celu wykreowanie wizerunku tej marki jako gwarantującej szeroki wybór smaków i wysoką jakość. Głównym elementem akcji jest prowadzony na stronie salateria.pl konkurs „Sposób na przerwę”, do którego przekierowują wykorzystywane w niej przekazy. W zabawie na najciekawsze metody krótkiego relaksu od pracy do wygrania są zestawy sałatkowych miseczek, dzbanki do sosów, a na koniec – dwuosobowa wycieczka do Toskanii.

W ramach akcji reklamy są emitowane w portalu Onet.pl, wyszukiwarkach, komunikatorze Gadu-Gadu, a w serwisie Facebook prowadzony jest profil „Przerwa na sałatkę”. Kreację kampanii – zaplanowanej do końca czerwca – i serwis salateria.pl przygotowała agencja Interactive Solutions, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Next.

Autor: tw

Więcej informacji: Salateria

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas