Telewizja2007-10-08

Spójny wizerunek Chellomedia

Chellomedia ujednolica wizerunek swoich jednostek biznesowych.Proces ten będzie trwał kilka miesięcy. Sześć istniejących firmChellomedia zmieni nazwę na: Chello Interactive, Chello on Demand,Chello Multicanal, Chello Zone, Chello Central Europe oraz ChelloBenelux.

W niektórych przypadkach, w nazwach będą uwzględnione tradycyjnenazwy nabytych przez grupę spółek. Spółka Chello Zone (poprzednioZonemedia) będzie pierwszą spółką wprowadzającą nową nazwę,pozostałe spółki z grupy będą zmieniać się stopniowo w okresie odpaździernika do listopada - podano w komunikacie.

"Poprzez stworzenie wspólnej tożsamości dla wszystkich naszychjednostek biznesowych, wytyczamy ścieżkę dla dalszego wzrostu wnowych obszarach w przyszłości," tłumaczy Niall Curran, dyrektoroperacyjny Chellomedia, "Nasza zharmonizowana grupa marek i spójnastrategia biznesowa jednoczy nasze spółki i zespoły na całymświecie, zapewniając wspólny i jednoznaczny parasol dla naszegozróżnicowanego i dynamicznego portfela kanałów TV, który mimore-brandingu pozostaje niezmieniony, mając jednocześnie zapewnioneoptymalne warunki rozwoju."

Autor:km

Więcej informacji:Chellomedia

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(11)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter