PR2005-03-31

Spin Communications dla Colgate Sensitive

Agencja Spin Communications na zlecenie firmy Colgate-Palmolive Poland przygotowała i realizuje działania media relations dla nowej pasty Colgate Sensitive

Ich celem jest poinformowanie mediów o wprowadzeniu na rynek nowej, specjalistycznej pasty Colgate Sensitive oraz wzmocnienie wizerunku Colgate jako "eksperta w higienie jamy ustnej".

Działaniami media relations objęte są wybrane tytuły prasy zdrowotnej, kobiecej oraz stomatologicznej. Dziennikarze, wraz z informacją prasową o nowej paście Colgate Sensitive, otrzymują specjalną broszurę dotyczącą nadwrażliwości zębów zatytułowaną "Kompendium wiedzy o wrażliwych zębach".

Autor:masz

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(1)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter