Reklama2021-03-02

Spark Foundry obronił budżet Salonów Meblowych Agata

Firma Salony Meblowe Agata rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. Wybrała agencję Spark Foundry (Publicis Media), decydując się tym samym na dalszą współpracę z nią.

Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, agencja Spark Foundry wygrała przetarg na planowanie i zakup mediów dla Salonów Meblowych Agata. Liczby i nazw pozostałych uczestników postępowania firma nie podaje.

Spark Foundry będzie odpowiadać za planowanie i zakup mediów pozainternetowych oraz częściowo w internecie.

Wygrana w przetargu oznacza kontynuację współpracy, która rozpoczęła się na początku 2019 roku.

Wtedy agencja (wtedy jeszcze pod nazwą Blue449) wygrywając przetarg przejęła budżet sieci salonów Agata od Vizeum (grupa Dentsu).

Autor:bg

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter