Skupiająca agencje social mediowe spółka Socializer od stycznia do czerwca br. zanotowała 8,75 mln zł przychodów ze sprzedaży, 894 tys. zł zysku brutto i 581 tys. zł zysku netto.
Przychody grupy kapitałowej Socializer w I połowie br. były większe o 188 proc. niż rok wcześniej, natomiast w samym II kwartale br. - o 230 tys. zł. Natomiast zysk netto spółki w I półroczu wzrósł w skali roku o 4,6 proc.
Zarząd grupy Socializer informuje, że firma zamierza nadal realizować przyjętą na br. strategię rozwoju obejmującą inwestowanie w autorskie narzędzia monitorujące oraz system klasy social CRM (platforma narzędziowa SocialPylon.com), rozbudowę swojego zespołu oraz oferowanie klientom nowatorskich rozwiązań́ do prowadzenia kampanii reklamowych, także w modelu efektywnościowym.
Do grupy Socializer należą agencje Socializer, Lubię To i Socialformance. W II kwartale br. do jej klientów dołączyły m.in. firmy Unilever, Fabryka Cukiernicza Kopernik, Pandora, Justtag, Avon (klienci Socializer), Phillips (klienci Lubię To), Marco Polo Travel, Eurobuy na rynku ukraińskim (klienci Socialformance).