Ruszyła nowa kampania "Jesteś tylko głosem" mająca na celu uświadomienie ludziom trudności, z jakimi mierzą się pracownicy call center. Za kampanię odpowiada Discidius, czeski startup optymalizujący pracę call center.
Punktem centralnym kampanii jest spot, który ukazuje trudne sytuacje, z jakimi spotyka się pracowniczka call center, takie jak hejt, agresja słowna i dyskryminacja. Szczególnie mocno wybrzmiewa w nim problem dyskryminacji kobiet.
- Tworząc kampanię, chcieliśmy odejść od stereotypów i pokazać prawdziwe oblicze pracy w call center – mówi Erich Sikora, CEO firmy tworzącej aplikację Discidius. - Zdajemy sobie sprawę, że wielu ludzi ma negatywne skojarzenia z telefonicznymi sprzedawcami, którzy często bywają natrętni. Jednak call center to nie tylko sprzedaż. To również działy supportu, infolinie instytucji publicznych, banków, firm telekomunikacyjnych i wiele innych. Pracownicy tych działów codziennie pomagają nam w rozwiązywaniu problemów i udzielają ważnych informacji – dodaje Sikora.
Daria Anioł, z agencji KAVA, wspierającej Spółkę w realizacji kampanii społecznej dodaje: - Chcemy, aby nasza kampania skłoniła ludzi do refleksji nad tym, jak traktują pracowników call center. Pamiętajmy, że po drugiej stronie słuchawki zawsze jest człowiek, który zasługuje na szacunek, niezależnie od płci.