PR2022-05-18

SmartLunch w gronie klientów PR Calling

Działająca na rynku Food B2B Delivery SmartLunch, dołącza do grona klientów PR Calling.

W ramach współpracy agencja odpowiada za kompleksową komunikację zewnętrzną firmy w Polsce, w tym za działania media relations, PR produktowy i korporacyjny, pozycjonowanie eksperckie przedstawicieli SmartLunch oraz bieżący konsulting.

Ze strony PR Calling za obsługę klienta odpowiada zespół B2B Practice.

Klient sam zgłosił się do agencji.

SmartLunch, twórca platformy i aplikacji służącej do zamawiania posiłków w pracy z dofinansowaniem pracodawcy, od 2014 r. pomaga przedsiębiorcom kompleksowo organizować wyżywienie dla zatrudnionych. Obecnie ze SmartLunch korzysta już ponad 70 tys. użytkowników z ponad 460 firm na terenie całej Polski.

Autor:jd

Więcej informacji:SmartLunch, PR Calling

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter