Reklama 2009-12-29
0

Skandal z Tigerem Woodsem przyniesie mediom i sponsorem duże straty

Skandal obyczajowy z udziałem Tigera Woodsa będzie kosztował telewizje i sponsorów ponad 220 milionów dolarów straconego przychodu.

Amerykańska agencja Horizon Media szacuje, że na skutek decyzji Woodsa o czasowym rozbracie ze sportem przychód sieci telewizyjnych z reklam wokół turniejów golfowych może spaść nawet o 50 proc., a liczba uczęszczających na nie kibiców o kolejne 20 proc.

Z kolei ubierająca golfistę firma Nike może według agencji stracić do 30 milionów dolarów przychodu ze sprzedaży odzieży.

Ze sponsoringu Woodsa zrezygnowała firma doradczo-ubezpieczeniowa Accenture, a firmy Gillette i Tag Heuer zapowiedziały, że ograniczą jego udział w swoich działaniach marketingowych. Po wybuchu skandalu z anten amerykańskich telewizji zaczęły także znikać reklamy z udziałem słynnego sportowca.

Autor: wm

Więcej informacji: Tiger Woods

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas