Do zespołu agencji mediowej Sigma Bis, należącej do PKN Orlen dołączyło siedem nowych osób - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Poprzednio pracowały m.in. w Mindshare Polska, Mediabrands i Ringier Axel Springer Polska.
Pracę w Sigma Bis rozpoczęli: Krystian Telesz (junior media planner), Anna Jaskólska (junior SEM specialist), Agnieszka Góra (media planner), Paulina Chmiel (media assistant), Kinga Bartochowska (asystent ds. rozliczeń), Emilia Rogala (senior media planner/buyer) i Justyna Kołodkiewicz.
Krystian Telesz przeszedł z Mediabrands, gdzie przez ponad rok pracował jako media assistant. Anna Jaskólska była specjalistką ds. marketingu w Wertui. Agnieszka Góra ostatnio, przez blisko 5 lat związana była z Ringier Axel Springer Polska, m.in. jako product agency sales manager.
Kinga Bartochowska zdobywała doświadczenie w e-Muzyka SA, zaś Emilia Rogala - przez prawie 4 lata - pracowała w Mindshare Polska, m.in. na stanowisku senior executive. Justyna Kołodkiewicz do Sigmy Bis przeszła też z Mindshare, gdzie przez ponad 2 lata była m.in. media managerką.
Wśród reklamodawców obsługiwanych przez Sigma Bis są m.in. PZU, PKN Orlen, Link4, Alior Bank, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, PKO Bank Polski czy Totalizator Sportowy.