Reklama 2015-09-04
4

Seriale i programy z jesiennej ramówki Polsatu w kampanii Ipli (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca jesienną ofertę programową internetowej aplikacji telewizyjnej Ipla (należącej do Cyfrowego Polsatu). Akcję przygotowały firmy Grey Group Poland, TFP, Alien F/X, PHD Media Direction i Carat Polska.

W reklamach pokazywane są ujęcia z najważniejszych produkcji z jesiennej ramówki Telewizji Polsat: programów „Rinke za kratami”, „Twoja twarz brzmi znajomo”, „Nasz nowy dom”, „Top Chef”, „Hell’s Kitchen” i „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” oraz seriali „Skazane”, „Przyjaciółki”, „Zdrady”, „Trudne sprawy” i „Poznaj swoje prawa!”. Kampania podkreśla, że w Ipli te produkcje można oglądać legalnie w dowolnym czasie na wybranych urządzeniach z dostępem do internetu.

W lipcu br. serwis Ipla.tv miał 900,3 tys. użytkowników, 11,71 mln odsłon oraz dwie godziny i 25:06 minuty średniego czasu korzystania przez użytkownika, a aplikacja Ipla - 519,5 tys. użytkowników i 2,07 mln uruchomionych programów (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Akcja reklamowa jest prowadzona od początku września w telewizji (kanały Grupy Polsat) oraz internecie (m.in. serwisy Interii i wyszukiwarki). Potrwa kilka tygodni.

Kreacją reklam zajęła się agencja Grey Group Poland, produkcją - dom produkcyjny TFP, a postprodukcją - studio Alien F/X. Za planowanie mediów odpowiadają domy mediowe PHD Media Direction i Carat Polska.

Autor: tw

Więcej informacji: Ipla, Cyfrowy Polsat, Polsat, ramówka

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (4) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas