Reklama 2012-10-01
0

Serce i Rozum ze zniżką łańcuchową reklamują Orange Open (wideo)

W telewizji i punktach sprzedaży rusza kampania reklamująca nową ofertę Orange Open. Akcję, w której występują Serce i Rozum, przygotowały firmy Publicis, Film It, Human Ark i MEC.

Nowa kampania Orange z udziałem Serca i Rozumu nawiązuje do stylistyki filmu szpiegowskiego. W reklamie bohaterowie mają za zadanie znaleźć pierwszy element, by wywołać zniżkę łańcuchową. Taki przekaz podkreśla, że obecni klienci Orange mogą uzyskać 15- lub 30-złotową zniżkę, jeżeli zdecydują się wykupić jedną lub dwie usługi więcej (przeczytaj szczegóły).

>>> Sieć Orange prowadza Smart Plany. Jakie ceny?

Kampania od początku października jest prowadzona w telewizji (kanały TVP, TVN, Polsatu i z oferty Atmediów) oraz punktach sprzedaży (ulotki i plakaty). Kreację przygotowała agencja Publicis, spot wyreżyserowali Kamil Polak i Wojciech Wawszczyk, wyprodukowały firmy Film It i Human Ark, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Autor: tw

Więcej informacji: Serce i Rozum, Orange Open

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas