Reklama2017-12-05

Selectivv: nowe narzędzia dostarczające danych o konsumentach

Agencja marketingu mobilnego Selectivv wprowadziła dwa nowe rozwiązania, pozwalające marketerom sprawdzać ilu właścicieli smartfonów i o jakich cechach przebywa na danym obszarze oraz kim faktycznie są odbiorcy reklam mobile.

Nowe narzędzia Selectivv mają ułatwiać pracę specjalistów odpowiedzialnych za planowanie i realizację kampanii reklamowych. Pierwsze z nich, Selectivv Location Audience Viewer, pozwala sprawdzić potencjał reklamowy dowolnej lokalizacji w Polsce. Po wpisaniu wybranego adresu oraz wyborze promienia wyszukiwania marketer otrzymuje informacje o dziennej liczbie osób przebywających na wskazanym obszarze, ich demografii oraz profilach behawioralnych. Dane pochodzą z ostatnich 12 miesięcy. Narzędzie można za darmo przetestować na stronie dmp.selectivv.com.

Selectivv Location Audience Viewer pozwala planować nie tylko kampanie mobile, ale także out-of-home. Na podstawie wiedzy o natężeniu ruchu we wskazanej lokalizacji, danych demograficznych oraz profilach behawioralnych osób, które w danym miejscu przebywają, możliwy jest wybór kluczowych nośników reklamowych. Narzędzie sprawdza się również w innych projektach marketingowych, w których istotne są informacje o ruchu potencjalnych klientów.

Drugie narzędzie, Selectivv Mobile Audience Meter, pozwala sprawdzić kim dokładnie są odbiorcy kampanii mobile i zweryfikować pracę podwykonawców. Jego działanie polega na dodaniu do kampanii kodu trackingowego, dzięki któremu wyświetlenia i kliknięcia generowane w trakcie kampanii są weryfikowane z Selectivv DMP – zbiorem informacji o użytkownikach mobile, obejmującym 15 mln osób. Średnio o jednym użytkowniku Selectivv posiada 362 informacje, m.in. dane demograficzne, zainteresowania oraz lokalizacje, w jakich przebywa. Dzięki integracji Selectivv Mobile Audience Meter z takimi platformami jak Adform, Appnext, czy Google Doubleclick marketer może realizować kampanie na platformach DSP, z których korzystał do tej pory.

 

Autor:km

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter