Reklama 2018-01-31
12

Sebastian Świderski za Ireneusza Dworzyńskiego na czele działu performance marketingu w J. Walter Thompson Poland

Sebastian Świderski Sebastian Świderski

Sebastian Świderski objął stanowisko head of performance marketing w J. Walter Thompson Poland. Zastąpił Ireneusza Dworzyńskiego, który odszedł z agencji.

Świderski odpowiedzialny będzie za całość płatnych działań marketingowych i ich analizę prowadzonych dla klientów agencji m.in. SEM, SEO, paid social, content, display, afiliacja i mailingi.

Ostatnio związany był ze spółką iProspect (Dentsu Aegis Network), gdzie odpowiadał za całość działań afiliacyjnych Doświadczenie zdobywał zarówno po stronie klienta w Banku Credit Agricole i Stilago, wydawcy Money.pl Group jak i po stronie agencji. Od 18 lat zajmuje się marketingiem efektywnościowym.

Ukończył ekonomię na Uniwersytecie Wrocławskim oraz podyplomowe studia na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.

Autor: jd

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (12) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter