Reklama 2020-03-17
1

Screen Network prowadzi kampanię informacyjną na temat koronawirusa

Zajmująca się reklamą zewnętrzną firma Screen Network (4Fun Media) uruchomiła kampanię informacyjną, dotyczącą ochrony przed koronawirusem w Polsce.

Wszystkie ekrany należące do Screen Network (ponad 23 tys. ekranów w ponad 3600 lokalizacjach)  wyświetlają komunikaty przypominające obywatelom o zasadach higieny i współżycia społecznego w obliczu rozprzestrzeniającego się wirusa.  

– W obliczu tak dużego zagrożenia, nasza firma bez wahania podjęła decyzję o wsparciu działań informacyjnych i  edukacyjnych społeczeństwo w zakresie zdrowia publicznego. W obecnej chwili jest to najważniejsza aktywność i metoda przeciwdziałania kolejnym zakażeniom koronawirusem, dlatego udostępniliśmy wszystkie nasze ekrany w tym celu – Agnieszka Godlewska, prezes Screen Network.

W pierwszych trzech kwartałach ub.r. grupa 4Fun Media w segmencie reklamy zewnętrznej zanotowała wzrost przychodów o 10 proc. do 14,28 mln zł oraz spadek zysku EBITDA z 5,9 do 5,35 mln zł.

W Polsce stan zagrożenia epidemicznego

Od soboty w całym kraju obowiązuje stan zagrożenia epidemicznego. Szef rządu wydało rozporządzenie, zgodnie z którym zamknięte na dwa tygodnie zostały wszystkie sklepy niespożywcze, galerie handlowe, restauracje, puby i kina. Obowiązuje też zakaz zgromadzeń z więcej niż 50 osób.

Ponadto wznowiono kontrole na granicach z Niemcami, Czechami i Słowacją oraz wstrzymano międzynarodowy ruch lotniczy, kolejowy i autokarowy. Do Polski nie będą mogli przyjeżdżać obcokrajowcy (oprócz tych pracujących lub uczących się u nas), a wszyscy przekraczający granicę będą kierowani na kwarantannę. Od czwartku nie działają kina, teatry, muzea oraz placówki edukacyjne, zostały zamknięte do 25 marca.

Autor: jd

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas