Telewizja2011-05-31

Sara Palin i serial “Parenthood” latem w TLC (wideo)

Kanał TLC w letniej ramówce postawi na premierowe pozycje. Na antenie znajdą się m.in. reality-show Sary Palin oraz drugi serial fabularny na antenie stacji - “Parenthood”. Z kolei na jesień stacja szykuje pierwszy program wyprodukowany w Polsce.

W sezonie ogórkowym widzowie TLC będą mogli zobaczyć w sumie osiem zupełnie nowych programów, m.in. takie serie jak “Mój kot z piekła rodem”, “Żony z Beverly Hills”, “Drogi ślub, tani ślub”, “Kto mnie zabił?”, “Interwencja dużej wagi” czy “Buddy Galastro gotuje”. Pod koniec lipca br. kanał zacznie też emitować reality show z udziałem Sary Palin, byłej gubernator Alaski i kandydatki na prezydenta USA w przyszłorocznych wyborach. W programie zatytułowanym “Alaska oczami Sary Palin” pokaże ona widzom różne ciekawe miejsca z tego stanu (więcej o tym reality-show).




TLC od lipca wprowadzi na antenę też drugi serial fabularny. Obok nadawanej już “Szminki w wielkim mieście” w piątkowej ramówce kanału pojawi się amerykański serial obyczajowy “Parenthood”, opowiadający o losach czwórki dorosłego rodzeństwa, którzy są rodzicami i starają się wychować swoje dzieci jak najlepiej.  - To będzie premiera tego serialu w Polsce - mówi nam Barbara Bilińska, channel director w Discovery Networks i podkreśla, że produkcje fabularne to uzupełnienie oferty kanału, który prawie w całości nadaje produkcje bazujące na prawdziwych historiach.

Jak już informowaliśmy, jesienią br. na antenie TLC pojawi się pierwszy polski program - reality show “Nie mów pannie młodej”, oparte na brytyjskim formacie “Don't tell the bride”. W programie panowie młodzi w tajemnicy przed swoimi wybrankami będą organizować ślub i wesele (więcej na ten temat). Za produkcję wykonawczą formatu odpowiadać będzie Mastiff Media Polska.
- Pracujemy też na drugim lokalnym formatem, który zostanie wyprodukowany w tym roku - mówi nam Barbara Bilińska.

Szczegółów tego projektu jednak nie zdradza, nie wiadomo też, kiedy trafi on na antenę TLC. Bilińska zapowiada również emisję programów z kanału OWN, który w USA tworzy “królowa talk-show” Oprah Winfrey. Pozycje z tej stacji mają się pojawić po zakończeniu ich emisji w USA. OWN w połowie należy do koncernu Discovery.

>>> Po 25 latach zakończono nadawanie "The Oprah Winfrey Show"

TLC rozpoczęło nadawanie 1 października ub.r. zastępując stację Discovery Travel & Living (poznaj szczegóły). Od powstania kanał notuje bardzo duże wzrosty oglądalności. W kwietniu br. jego udział wyniósł 0,33 proc., czyli o 182,9 proc. więcej niż rok wcześniej. Dało to stacji trzecie miejsce wśród kanałów lifestylowych za TVN Turbo i TVN Style (dane Nielsen Audience Measurement; więcej na ten temat).

Autor:pp

Więcej informacji:Sara Palin, Parenthood, TLC

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(5)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter